2. jul. 2010

IBIZA

Jeg er på Ibiza lige i øjeblikket, og derfor skriver jeg ikke så meget på moi blog. Jeg er hernede med to af mine veninder, Elena og Barbara, vi bor Elenas mormors hus. Her er så varmt og dejligt og lækkert og vi spiser rigtig dejligt mad. Det er paradis! De seneste par dage har vi bare ligget ved poolen eller stranden og solet os. Vi spiser simpelthen såå meget mad at man skulle tro det var løgn. Vi er alle blevet mega brune. Nu skal vi ud og shoppe i Ibiza by og måske spise derhenne. Elenas mormor ejer en resturante og en Ben and Jerrys isbutik, så vi får gratis is og mad. Skal allerede hjem på mandag, også går turen til Drejø (det ligger på fyn), i mit sommerhus. Så det bliver også rigtig hyggeligt. Efter Drejø skal jeg til NY!!!! Det glæder jeg mig også rigtig, rigtig meget til !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar