19. aug. 2011

1.ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

GHG FOREVER!

2 kommentarer:

  1. hey laura :-)
    ved godt at det er lidt underligt at spørge, men så du arbejder på baresso og ville bare lige høre hvor mange timer om ugen du arbejder. for jeg er lige startet på gym og sådan noget, så ved ikke hvor meget man kan overskue og sådan noget, og så at du var starten på GHG så det kunne være at du havde en idé om det :-)
    på forhånd tak! :D
    xx

    SvarSlet
  2. Hej Caroline :-)
    Det er slet ikke underligt at spørge, faktisk et meget godt spørgsmål. Jeg arbejder på Baresso(!!!), går på Gl. Hellerup Gym (!!!) og går til håndbold. Jeg arbejder ca.3-4 gange om ugen. Jeg går til håndbold 2 gange om ugen. Jeg synes ikke det er stressende, da man bare skal organisere sig - lave lektier, være sammen med venner og arbejde. Nu har jeg også kun gået på Gym. i 8 dage, men indtil videre kører det bare :-D Jeg synes det er dejligt at tjene sine egne penge. Håber det var svar nok, ellers så skriv igen. Og undskyld jeg ikke svarer så hurtigt :-)
    xxx

    SvarSlet